Liten venn đŸ„°

Categories Hundeliv

For noen uker siden kom det nytt familiemedlem i huset, lille Drifa Wakanda💗

Hun er av rasen Dansk-Svensk GĂ„rdshund, og er virkelig en livlig liten frĂžken, som finner pĂ„ alt mulig, spesielt det hun ikke skal 😅

Det er veldig lenge siden jeg hadde valp i huset sist, og dette er en annen rase enn det jeg har hatt de siste tolv Ă„r, en smule litt mer aktiv, sĂ„ her ble det litt kaos mĂ„ jeg ĂŠrlig innrĂžmme 😊 Livredde for at hun skal skade seg selv, eller Ăždelegge inventar, sĂ„ her mĂ„ det passes pĂ„, bĂ„de trapp, ledninger, sko, matter, solsikkefrĂž, pledd, puter, og klĂŠr (til og med fra vaskemaskinen) osv. osv


SĂ„ her “lĂžper” jeg etter, og priser meg for (en gangs skyld) at huset ikke er stĂžrre enn det er, – jeg finner henne fort. Men noe utslitt av denne livlige krabaten, ja det er jeg absolutt, som Ă„ ha baby i hus igjen 😂

 

 

Fra dagen hun kom til oss, sliten etter alt det nye. Det er stort sett eneste gang jeg har sett henne sove pĂ„ gulvet i kurven😄

 

Vi har begynt med noe grunnleggende oppdragelse, og det er artig Ä se hvor lett hun tar ting. Kanskje fÄr jeg lÊrt henne noe smÄ kule triks etter hvert.

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *